Serabut Si sembil9n

Adoi lah~ kenapa ntah aku rasa lemah je hari ni. Tak bermaya langsung. Adakah sebab aku tak makan lagi? Selalunya aku tak makan lagi pun okay je. Ntah kenapa hari ni. Huhu~ Serabut je rasa lah.

Harini rasa tak ada keyakinan dalam diri lah. Agaknya sebab aku buat salah kot? Adui~ Manusia ni hari2 tempoh masalah kan? Kenapa ye? Apa yang aku tahu masalah tu mematangkan diri. Tapi tu pun kalau kita pandai menghadapinya. Serabut je aku rasa.

Aduh2~ Macam mana ni ye?

4 ulasan:

EmanCloud berkata...

heheh relax. banyak2 ingat tuhan.. hurm. tabahkn diri. heh http://bilatergigithalia.com/2010/12/22/edit-photo-contest-by-dalia/

nub berkata...

ang kan ada 9 akai..bhahaha

nub berkata...

ang kan ada 9 akai..bhahaha

EmanCloud berkata...

heheh relax. banyak2 ingat tuhan.. hurm. tabahkn diri. heh http://bilatergigithalia.com/2010/12/22/edit-photo-contest-by-dalia/