Kerana si dia~

Dah hampir 2 bulan dan lebih kalau tak silap aku, aku tak nampak si dia. Memang lah kerap mesej dan call juga, tapi mana cukup. Ish~ Tapi nak jumpa dia bukan semudah yang anda fikirkan. Kena redah api, redah batu2 tajam, gua2 gelap, pokok2 tinggi dan macam2 lagi bahaya. Kalau nak sampai rumah dia je, aku kena tunggang ular besar yang bewarna biru berbelang kuning. Dia tak benarkan aku datang pun. Risau keselamatan aku agaknya. Huhu~

Ni f0n ak pya000Ah~ mengarut je aku. Sorrylah~ aku sebenarnya rindu si dia je. Di blog je lah aku boleh luahkan mana ada tempat lain. Sebab apa? Sebabnya anda2 tak tahu identiti si dia lagi kan? Kalau dia tahu aku dedahkan identiti dia, mampus aku! Lagi pun aku risau ada orang rampas dia. Huu~ Menyesal seumur hidup aku kalau ada yang ‘ragut’ dia dari aku. Tolonglah jangan~

Aku rasa ada beberapa rakan blogger aku yang dah lama mengikuti blog aku pernah menanyakan siapa sebenarnya si dia yang selalu aku cerita (tapi sekarang dah kurang sikit). Aku tak pernah jawab dengan jelas siapa sebenarnya si dia tu. Mengapa aku tak mahu cerita tentang dia? Bukan aku tak mahu cerita, tapi biar masa tentukannya. Aku tak berani cerita apa2 sebab risau menyinggung mana2 pihak.

Ish3~ gambar2 kami je lah yang jadi ‘ubat’ dan gambar2 dia jadi ‘penawar’ hati aku. Gila sedih je bunyinya. Haha~ Tak adalah. Aku okay je. Saja nak berjiwang2an malam ni. Hmm~

4 ulasan:

Syazwana berkata...

ehem.
sedih je bunyinya
xD

Ain Atika berkata...

HEHE...thanks sudi datang blog i...amboi jiwang bkan main ye...alaa kalau dah rindu rindu macam ni masuk meminang la...nanti hari hari jumpa..ahah

cik ciput berkata...

kata orang, makin lama x jumpa, makin bertambah rindu, bertmbh2 sayang..hehe

sembil9n berkata...

@syazwana... err sedih jgk hee~

@Ain Atika....meminang? erm...memang nak..duitnye je belum cukup...klo dh ckup t sume sy jemput...cik ain pun dijemput~

@cik ciput... mmg...tpi klw mkin xjumpe ...tw2 dia melarikan diri dri kte cmne???