Kerisauan pembedahan.


Apa kena mengena risau dan pembedahan? Mestilah risau, jika anda dengar pembedahan anda mesti risau. Tertanya, siapa yang akan kena pembedahan? Kenapa? dan apa2 lagi lah persoalan. Ingat tak aku ada tulis entry tentang bapa si dia? Malam semalam bapa dia di kejarkan, eh tak pasti lah ceritanya sangat. Tapi yang pasti bapa dia pergi hospital.

Pagi tadi aku bangun dan dapat tahu bapa dia di tahan di wad. Sebab bapanya perlukan pembedahan. Ah~ bertambah risau aku dibuatnya. Aku tak tahu kenapa aku ikut risau, tapi aku tetap risau. Nak call dia, takut ganggu. Aku nak melawat pun takut menganggu.

Tak apalah~ aku doakan supaya Allah melindungi bapa si dia. Dan anda2 juga silalah doakan bapa dia selamat dalam pembedahan esok. Moga2 doa kita dimakbulkan dan bapa dia kembali pulih. Amin~

2 ulasan:

azwa_amani berkata...

semoga bapa sidia tu cepat sembuh...9 pun bagi lah sokongn skit kat si dia tu..jgn senyap jerr..ewahh, pandai plak dak amani ni..hehehehe :)

Nur berkata...

sabar ya 9...
buatla pappeon taht show u care