Gila?! Sampai 242?

Apa perasan anda bila anda lihat ada 242 soalan di ajukan kepada anda? Memang gila kan? Haha~ Aku baru je buka formspring.me dan tu lah yang aku lihat tadi!

aa

Naik gila aku! Kurang sebulan je pun, dah macam tu punya banyak. Rupanya orang yang kaki SPAM lah. Dia tanya soalan yang ntah apa2 ntah. Aku terus block dia. Hehe~

Anda tak tahu apa tu formspring? Formspring ni kira tempat anda ajukan soalan. Semuanya soalan je. Huhu~ Kadang2 bosan juga. Sebab tak ada benda lain nak di buat selain tanya soalan. Aku buka jika aku kering idea nak berblogging je. Hehe~

4 ulasan:

nub berkata...

peminat tuu..hahak

░♥si lampu neon♥░ berkata...

cehhhh banyak tuuu bayak peminat

chentaMAYA berkata...

gua dah jarang bukak FS tuh! hee~

chentaMAYA berkata...

gua dah jarang bukak FS tuh! hee~