Misi Lesung Pipit 3 Hari.

Aku dapat misi lah pula. Misi kali ni susah pula. Aku tak terbayang lagi macam mana nak selsesaikan permasalahan kali ni. Bunyi macam mudah, tapi susah. Lagi2 nak kena buat dalam tempoh 3 hari je. Adoi~ mahu perah habisan2 juga ni. Walau ganjaran nya tak lah besar sangat tapi yang tak besar ni lah akan membuka jalan yang lebih besar.

Apa kebenda aku cakap? Aku kena buat Logo berikonkan lesung pipit. Hayya~ apa yang boleh nak di buat ye? Motif lesung pipit pula. Adoi2~ bantu aku ini!

5 ulasan:

cik miera berkata...

ha..cmne tu?aiyak..letak jela logo muka pak pi'e yang anak mami tu..kan ada lsung pipit..huhu

azrinrahim berkata...

semoga berjaya .. incya-Allah kamu berjaya mensiapkan logo ikon tersebut .. heheh

http://azrinrahim.blogspot.com/2010/12/solat-dan-wuduk.html

mushee murtadza berkata...

meh amek contoh lesung pipit aku, haha

mushee murtadza berkata...

meh amek contoh lesung pipit aku, haha

cik miera berkata...

ha..cmne tu?aiyak..letak jela logo muka pak pi'e yang anak mami tu..kan ada lsung pipit..huhu