Laju ke tidak?

Oh~ terima kasih kepada rakan blogger aku Chawi, dengan entry dia yang menyuruh semua check kelajuan blog masing2. Kebanyakkan rakan2 blogger aku yang singgah ke blog aku kata blog aku tak berat sangat pun. Tapi aku still tak puas hati juga lah, sebab aku sendiri nak buka pun agak lambat dengan broadband aku yang agak2 lembab ni.

broadband

Jadi aku pergi check ke satu website yang Chawi ni jumpa, aku pun test lah di www.iwebtool.com. Dan hasilnya aku tak reti nak menilai. Huhu~ Sebab aku tak tahu kelajuan macam mana yang okay dan ideal? Hehe~ Berapa kelajuan blog ni? Untitled-1Ni dalam gambar ni ada tunjukkan resultnya. Macam mana ye? Laju ke tidak? Perlu ke aku tendang mana2 widget yang tak diperlukan? Tapi widget yang mana? Huhu~

Sesiapa yang faham, sila lah bagitahu aku ye.

Tiada ulasan: