Kemana aku menghilang?


Kepada semua rakan blogger ku~ maaf kerana dah 48jam lebih2 aku menghilang. Bukan kerana tiada internet atau tiada komputer. Tetapi aku sebenarnya demam teruk 2 hari ni. Nak bangun pun rasa melayang2. Waktu aku tulis entry ni aku dah okay sikit dah, tapi masih lagi rasa terhuyung hayang. Kepada anda2 yang datang ziarah blog ni, aku ucapkan terima kasih ye~

Aku bila demam bukan jenis yang pergi klinik. Kalau hari ketiga tak ada perubahan baru aku pergi klinik. Tapi Alhamdulillah, setakat ni aku tak pernah alami demam teruk selain demam campak dan chickenpox. Malam semalam bapa aku pergi farmasi belikan aku ubat. Mak aih~ dah terasa macam orang tua pula (macam muda sangat). Ubat gila banyak, ada pil ada cecair. Adoi, dah sama macam nenek aku je.

Orang kata, ubat yang pahit tu lah ubat paling bagus. Memang ubat yang aku dapat tu gila2 pahit. Minum 2 gelas air pun tak hilang rasa pahitnya. Haha~ Bukan tu je, ubat2 tu buat aku bertambah pening dan mengantuk. Aku tengah tengok WWE dengan bapa aku tapi tiba2 aku melayang ntah ke mana ntah. Lama2 terlelap kejap. Haha~

Kepada sesiapa yang demam, jangan malas makan ubat tau. Lepas tu sebolehnya jangan ambil panadol suka2 hati. Mana lah tahu anda demam denggi ke. Elok anda pergi check. Aku lain lah~ aku ni Imune kuat, jarang gila dapat demam. Wah~ kerek gila aku. Hehe~ Dan jangan lupa join contest Mewarna Dino aku ye?

2 ulasan:

Cik Eka berkata...

eka pon demam ni.huhuhu..teruk betol demam kali nie

░♥si lampu neon♥░ berkata...

GET WELL SOOON =)