Apa kena mengena 2 dan 9?

Ini akan merunsingkan kepala si pemikirkan? Yela, mesti tak pernah dengar kaitan antara 2 dan 9. Aku baru temui baru2 ni selepas aku teringat kata2 dari lecturer aku. Sebenarnya tentang aku. Hehe~ Aku anak kedua dari 5 adik beradik. Dan lecturer aku kata anak nombor 2 ni selalu berperangai pelik. Betul ke? Apa yang peliknya?

Anak nombor dua ni di katakan selalu buat perkara yang tak lain dari adik beradik yang lain. Cara dia berfikir pun tak sama dengan anak2 yang lain. Misteri je bunyinya. Haha~ memang aku pernah dengar cerita ni dari orang2 tua. Susah nak faham anak nombor dua ni punya perangai. Haha~

Aku pun pening bila nak terangkan pada anda apa yang aku faham dengan benda ni. Nanti kalau anda berselisih dengan Dr. Fadzilah Kamsah, cuba lah tanya dia. Lepas tu buat entry. Hehe~ aku nak tahu.

2 ulasan:

Mashitah berkata...

yup,...me too,...

memang ada org kata anak no 2 akan jadi the weird....tang mana tatau,...:)

Mashitah berkata...

yup,...me too,...

memang ada org kata anak no 2 akan jadi the weird....tang mana tatau,...:)