Request lah lagi.

Gila lah, ramai rupanya yang suka benda free ni. Hehe~ letih juga aku melayan. Padan lah kan muka aku, siapa suruh aku open request. Haha~ Tapi bagus sebenarnya untuk melatihkan skill aku sikit2. Semua minta aku buatkan Header blog mereka. Nak simple, ada gambar kartun2 comel. Adoi~ memang agak pening juga memikirkan idea. Namun aku dapat tangani lagi. Maaf lah ye pada anda2 yang rasa desing aku tu tak cantik. Aku ni bukan hebat sangat design. Sekadar boleh lah.

Eh~ ada yang tak tahu aku open request ke? Sini, "Request pada sembil9n." Tekan tu, lepas tu ikut lah apa yang aku minta tu. Anda kena buat tau, sebab tu jadi panduan aku nak buat apa nanti untuk request anda tu. Ada juga yang bertanya, aku pilih ke dari ramai2 tu? Tak lah, aku tak pilih. AKu buat semua, kecuali yang aku betul2 tak mampu buat aku minta maaf lah. Aku tak mampu. Hihi~

Jadi cepat sebelum aku dah letih!

Tiada ulasan: