Itu bangunan aku!

Siapa dekat rumah duduk tengok TV je? Ada tak sesiapa perasan sesuatu pada TV yang menarik? Haha~ aku rasa banyak je benda menarik di TV kan sekarang ni. Aku tak nak lah cerita tentang drama ke movie di TV sekarang ni sebab berlambak sangat. Tapi aku nak cerita tentang eklan. Haha~ aku memang suka tengok eklan. Kreatif gila eklan2 zaman sekarang ni.

Aku tertarik gila dengan satu eklan di TV ni. Aku tak ingat lah pula eklan apa tu. Tapi tentang hartanah lah. Apa yang lucu nya sebab dalam eklan tu minta kita melabur dalam skim hartanah dia, tapi dia sampaikan dengan mak cik datang ke satu bangunan dan ditegur pak guard. Haha~ Selamba mak cik tu kata "Saje makcik tengok2 bangunan makcik ni. Nanti alihkan pasu ni dekat hujung sana ye," Haha~ Lawak gila. Yang lagi tak tahan adalah muka pak guard tu yang sememeh je. Macam mana boleh jadi pak guard?

Haha~ jahatnya aku. Tapi eklan tu amat2 bagus. Sebab dia menarik orang untuk ingat. Bukan senang nak bikin eklan yang leh kira jadi fenomena dalam minda sesorang. Satu lagu eklan yang menghantui kepala aku dan aku tak suka adalah "KEROPOK MONI~!" Adoi~ tolong lah keluar dari kepala aku. Haha~ Apa eklan kegemaran anda?

2 ulasan:

Syiela O-lala berkata...

syiela suka iklan raya petronas. best. ehee

Syiela O-lala berkata...

syiela suka iklan raya petronas. best. ehee