Maaf kepada rakan-rakan blogger.

Aku rasa bersalah je dengan anda semua ni. Yela, aku tengok hampir hari2 ada je orang yang datang singgah dan tinggalkan jejak dalam shoutbox aku. Tapi aku jarang gila datang singgah blog anda. Aku minta maaf sangat2 lah pada anda semua. Sebab aku bukan sengaja. Ni semua gara2 internet aku yang gila lembab. Kadang2 aku BW juga, tapi tak dapat nak komen dan tinggal jejak sebab tak dapat nak masuk blog anda sepenuhnya. Dapat baca entry sikit2 je.

Aku minta maaf lagi sekali kat anda2 yang singgah dan terima kasih kerana datang ke blog aku. Nanti bila internet aku dah okay. Aku datang blog anda satu2 ye! Aku janji!


1 ulasan:

Syiela O-lala berkata...

hee ~ da janji jgn lupa tunai ye cik abg :)