Contoh Dino yang aku warna.

Oleh kerana aku dah lama sangat depan komputer harini, mata aku dah mula penat. Jadi aku nak rehat dulu lah. Nak makan dan siapkan beberapa perkara lagi. Hehe~ Moga adalah yang menyertai aku pertandingan mewarna aku tu. Huhu~ tapi sebelum aku rehat, ni aku ada buat satu contoh Dino yang aku warna. Moga boleh jadi contoh pada anda2 lah.

Aku tahu anda semua boleh buat lebih baik lagi kan? Jadi jangan lah lepaskan peluang. Aku sediakan hadiah menarik kali ni!

2 ulasan:

azwa_amani berkata...

maap lah 9..amani tak dapat nak join sebb amani memng x pandai..edit gambar pun amani tak pernah..hehehe..maap yerr..nnti amani tolong promotekan okey..good luck tuk contest ni.. :)

dwaty berkata...

gud luck kepada sume... pe2 pun salam maal hijrah...