Sepakan Laser Malaysia!!

Siapa tak tengok perlawanan Malaysia lwn. Indonesia tadi amat2 lah rugi! Bukan rugi apa, sebab sepakan gol tunggal Safee Sali gila kencang. Aku namakan sepakan tu ‘SEPAKAN LASER!’ Haha~ Cool gila! Aku tak heran kalau pemain eropah dah boleh buat aksi tu ke apa. Tapi sebab ni Malaysia, sebab tu aku kagum! Meningkat sudah prestasi pasukan Malaysia ye? Syabas2!

Ucapan Syabas juga untuk penjaga gol Malaysia, si Fahmi tu. Hehe~ Aku rasa dia banyak menyelamatkan bola dari lepas masuk ke gawang gol! Aku tak pernah teruja nak tengok bola pun selama ni, tapi hari ni sebab Malaysia yang main aku jadi teruja! Haha~

Dah2~ Habis cerita pasal Piala AFF Suzuki ni. Sekarang nak sambung request anda2 semua pula. Petang tadi dapat request hebat dari seorang blogger yang juga seorang ibu. Hehe~ Request dia tak sama macam request orang lain. Sebab tu aku kata hebat. Apa2 pun~ akan ku teruskan jua.

1 ulasan:

nub berkata...

hahha..terbaeeekk malaysia!!