Aku di Facebook.

Hai, semua! Aku cuma tertanya pada diri aku. Adakah aku tak letak link Facebook aku? Ada kan widget aku di tepi tu. Tapi kenapa ada yang tanya aku ada Facebook ke tidak? Hehe~ Mesti tak menscrol ke bawah ni. Aku tak letaknya diatas kerana aku tak jadikannya ke utamaan. Kawan dunia blog dan di Facebook sebolehnya biar berbeza.

Facebook bagi aku adalah untuk berhubung secara maya dengan cepat. Kalau dunia realiti kira SMS dan call lah. Tapi blog ni bagai kita baca portfolio kehidupan seseorang, atau mungkin kita baca sesuatu yang orang lain nak cuba kongsi dengan kita. Kedua2 menarik. Tapi Facebook aku khaskan kepada teman yang lebih rapat. Tapi blog, aku cari teman yang sudi nak baca akal2 aku yang kadang2 aku sekadar berkata kosong tanpa arah. Hehe~

Okay lah~ sesiapa nak add Facebook aku click lah pada gambar atas tu ye. Kalau nak berurusan niaga, nombor contact dan e-mail aku ada. Hehe~ Nak lebih2, sorry tak layan aku ada si dia.

Tiada ulasan: