D'Antara sembilan Akal : Jawapan untuk arez!


Kali ni aku kena jawab soalan yang paling lah mudah. Dari kawan aku sendiri Arez. Dia ni selalu menumpang kepopularitian aku. Haha~ popular kah? Arez ni aku selalu buli dia, kesian kan? Haha~ jangan kesiankan dia, dia tak ada apa2.

Dia bagi soalan yang bunyi macam dari wartawan iaitu; Macam mana boleh terjebakk dengan dunia blogg ni? Apa yang menarik minat kamoo? Bosan je bunyi kan? Haha~ jahatnya aku! Sebenarnya bagus soalan tu. Aku rasa dia terkejut tengok tiba2 aku ada blog. Dulu dia tak tahu pun aku ada blog.

Aku mula berblog ni sebenarnya dah lama sebenarna tapi tak matang sangat sebab aku lebih buat tentang perkara mengarut2 je. Dan aku rasa dulu amat2 tak matang. Sekarang ni aku lebih serius dalam menulis dan aku kaitkan sikit2 dengan pengetahuan am yang aku tahu. Aku banyak belajar dari visual dan pemerhatian, aku bukan kaki baca. Tapi baca blog lain lah. Blog ni macam baca SMS dari kawan2. Tak formal sangat. Betul tak kawan2? Haha~

Antara sebab utama aku cipta D'Antara sembilan Akal ni adalah aku nak berkongsi sesuatu dengan dunia apa yang aku ada. Aku nak buktikan pada kawan2 aku yang aku sembil9n dan jiwa aku tak kosong! Haha~ Anda mesti tertanya kenapa sembil9n kan? Nanti aku tulis entry kenapa sembil9n bukan number lain. Hehe~ panjang cerita dan falsafahnya. So Arez? Okay ke jawapan aku??

3 ulasan:

Arez Razin berkata...

yosh!
ak suke ngn jwapan lengkap ni :)

kai azmier berkata...

betol2.. banyak membaca blog laen dpt gk tmbh info2.. =)

azwa amani berkata...

blog ni sesuai lah dengn prinsip negara..bebas bersuara....boleh cakap apa shja..jnji x langgar undang2...