(Kritik) Blog aku bernafas baru.

Assalamualaikum @ salam sejahtera kawan2, nampak tak perubahan pada blog aku? Semakin simple kan? Hehe~ Aku dah lama impikan blog yang sangat2 simple macam ni. Tengok lah lakaran asal aku:

Sama tak dengan blog sekarang? Adalah sikit2 kan? Aku tengah memikirkan cara untuk menyusun ikut kehendak aku ni. Susah juga rupanya. Tak apalah, aku cuba sehabis baik! Aku minta sikit2 kritikan anda boleh? Ada lagi dalam 10% kot nak siap. Sikit pun jadilah. Mana yang tak kena, bagitahu je. Ye?

6 ulasan:

payeen berkata...

suke lakaran tuh.

seyes simple yet nice.

bole aja ni (:

sembil9n berkata...

okay yeh??thx payeen~ :D

Syiela O-lala berkata...

blog cantiiiikkkk!
serious, simple gila. suka suka!
*excited lebih plak

sembil9n berkata...

syiela :D thx2 ...hehe

cik ciput berkata...

nice!simple dan kemas! =)

sembil9n berkata...

thx :D