Kearah Mendomainkan Blog.

Assalamualaikum! Selamat berakal semua. Hehe~ Aku dalam usaha untuk mendomainkan blog aku. Aku nak jadikan dari sembil9n.blogspot.com kepada :

9

Tak sabar rasa. Hehe~ Tapi sekarang ni tengah tak ada masa nak bergerak lah. Nak pergi bank-in duit. Agak tidak ada masa untuk aku ke bandar untuk ke bank. Tak apalah, aku cuba cari ruang masa seboleh2nya.

Lepas dah domain nanti, lagi semangat lah aku, insha-allah! Hehe~ Boleh lah kejarkan SEO lah apa benda tu semua tu lagi lah. Ini semua atas sokongan member blog aku EmanCloud dan tuan website yang akan mendomainkan blog aku ini, ihosterz.com!

_______________________________________________________________________

Hmm~ Bila aku excited, aku jadi laparlah. Kenapa lapar pula ye? Tak tahu lah, mungkin ke-excited-an aku menggunakan banyak tenaga dalam badan yang menyebabkan aku cepat lapar. Mungkin lah kan. Hehe~ Tak apalah, kejap lagi aku pergi kafe kampus aku je. Kat situ murah sikit.

Cakap pasal makan ni, jika anda seorang student yang sering makan kat kafe. Mesti lepas makan anda dikehendaki untuk angkat pinggan dan cawan letak dalam bekas yang disediakan. Tapi aku rasa, berapa ramai sangat yang buat macam tu? Adalah segelintir, tapi kebanyakkannya tak buat pun. Bila di tanya akan dijawab, kan mereka dibayar gaji. Ye, memang lah tapi mereka dibayar gaji untuk membasuh pinggan anda bukan angkat pinggan anda. Kalau makan tu kemas tak apalah juga. Ini, berterabur nasi atas meja macam kucing makan. Hish~ Kalau ye pun tak suka masakan mak cik kat kafe tu, jage lah kebersihan kampus kita. Lagi2 tempat makan, kalau ada yang sakit perut, cirit-birit, salahkan kafe. Padahal tabiat sendiri.

Ish3~

Tiada ulasan: