Lukisan ke?

Hai kawan2, kali ni aku nak bawa anda semua lihat seni yang mengkagumkan! Lihat gambar tepi tu, hebat kan? Oh~ Bagi anda biasa je ke lukisan macam tu? Memang, ramai pelukis diluar sana boleh hasilkan sesuatu painting yang macam ni. Tapi, adakah anda betul yakin ianya painting? Haha~ Mari kita lihat dari sudut lain.

Ha~ Anda ras ianya painting? Bukan, sebenarnya ia adalah orang sebenar yang dicatkan seakan painting. Aku tabik dengan pelukis macam ni. Sangat2 berfikir diluar kotak! Aduhai~ bila lah aku nak sampai tahap macam Alexa Meade ni. Hebat gila lah! Aku rasa kalau aku boleh datang ke pameran seni dia ni, jumpa dia je aku tabik! Haha~ Idea dia sangat2 hebat. Aduhai~ Anda lihat sendiri lah semua gambar2 di sini. Aku tak tahan tengok orang2 hebat ni. Aku terasa tercabar. Ish~ tapi aku belum sampai tahap ni lagi. Huhu~

2 ulasan:

azrinrahim berkata...

usaha tangga kejayaan bro..incya-Allah kamu boleh berjaya seperti dia..

azwa_amani berkata...

a'ah lah 9...cantik2...azam tahun baru..9 leh jadi macam dia sepuluh tahun dari sekarang...hehehe...amani lak bagi azam ek..heheh..sori