Pagi sebagai aku. . .


Bangun pagi tanpa mengetahui apa nak dibuat hari ni. Cuaca seakan nak baik je harini, semalam punya lah lebat hujan. Tak dapat aku nak merayaukan diri aku. Apa agaknya aku nak buat hari ni ye? Hmm~ mari kita senaraikan apa perkara yang aku rasa aku boleh buat.
  1. Bersenam dengan mesin senaman macam basikal?
  2. Kemas bilik yang gila2 bersepah?
  3. Tengok TV sepanjang hari?
  4. Dengar lagu2 di Hitz.fm?
  5. Siapkan design Header2 Request?!
  6. Betulkan sim card aku yang bengong ni atau beli je nombor baru?
  7. Merayau ke Banting sambil cari kerja dan makan McD?
  8. Menari2 macam orang gila sambil dengar lagu?
  9. Memasak di dapur dengan bahan2 yang bukan2?
Haih~ Apa agaknya aku nak buat ye? Aku masih blur la! Aku tak ada inspirasi. Hmm~ Ish! Kena call dia ni!

Tiada ulasan: