(Lucu) Kisah lawak.

Ni kisah aku reka lepas aku siapkan entry yang sebelum ni. Aku tiba2 masuk air pula, tu yang datang idea mengarut ni. Maaf kalau aku terplagariat idea orang, aku terfikir tadi tak terasa meniru. Hehe~ Lagi satu, kisah ni tak ada kena mengena dengan yang hidup atau mati.

F&K

situasi = KAWAN suka bercamping sementara FRIEND adalah bekas babysitter.

KAWAN: Kau jaga laptop aku boleh ye sepanjang aku pergi camping ni.
FRIEND: Boleh je~ Aku akan jaga dengan penuh kasih sayang! ;)

(5hari kemudian KAWAN balik dari camping)

KAWAN: Kenapa laptop aku tak boleh ON? Melekit pulak keyboard aku?! Apa kau buat ni?!
FRIEND: Aku tak tahu. Aku jaga dia baik je. Siap bagi susu lagi~!
KAWAN: What the . . .??

Hehe~

1 ulasan:

Tieah Madian berkata...

Sengal kan..
Nsb baik tak di bagi mandi si laptop tu..