Kerja ku kerja ku.

Hah~ akhirnya siap juga projek aku. Ni adalah tempahan dari senior aku. Dia nak aku buat baju yang bertemakan dia dan kakak dia. Adui, kekeluargaan lah pula kan. Kepeningan aku. Tapi disebabkan dia senior aku. Aku ikutkan juga lah. Seronok je buat. Walau agak susah.

Dan inilah hasilnya setelah bersengkuang bersengkang mata  beberapa malam. Sambil2 berblogging. Hehe~





Satu kepuasan bila dapat menyiapkan satu kerja untuk sesorang. Tapi aku belum lagi bagi pada senior aku. Dan dia tak tengok lagi hasilnya. Risau juga ni kot lah dia tak suka. Aduh~ Moga2 anda sukalah ye. Hehe~

Ni pula kalau aku letakkan design di baju. Err...aku tak sediakan perkhidmatan print atas baju. Tak mampu lagi untuk cari. Aku tukang design je. Jadi...cari sendiri lah ye.

Kepada anda yang nak minta tempahan design untuk T-shirt kelas ke, kumpulan ke. Komuniti ke, aku boleh lah tolong design kan. Kalau kepada anda2 dari grup2 dance Shuffle ni. Boleh lah mintak kat aku buat logo dan apa lah yang anda nak. Aku pun shuffler juga. So kepada anda2 yang nak. Hubungi saya ye? Harga? T-shirt ni aku ambil kira bawah RM25. Bergantung pada tahap susah. Hehe~ apa2 pun boleh runding.


4 ulasan:

whitecappuccino berkata...

waa!! santik!

azwa amani berkata...

9..amani nak buat baju tuk biro kebajikan dan kemasyarakatan....cmne yerr nak runding

Mr. N berkata...

santik ke?? thx3 :) hrp senior itu suke....

cik amani...contact sy trus atau email detail2 yg dprlukn :)

azwa_amani berkata...

9..amani nak buat baju tuk biro kebajikan dan kemasyarakatan....cmne yerr nak runding