Aku dan aku lah.

Salam~ kepada pengunjung2 yang hadir.


Aku nak umumkan. Yang aku nak ambil tempahan siapa2 je, Tempahan design. Aku boleh buat banyak gak benda. Tapi aku ni tak pro lah. Setakat ni, aku nak ambil design2 mudah je dulu. Risau tiba2 mintak nya suruh buat yang rumit. Menangis jugak aku. 


Apa aku boleh buat? Hmm~ Aku boleh buat :
  • Flyers
  • Poster
  • Banner
  • Bunting
  • Business card
  • Logo
  • Vector
  • Header Blogger
Aku tak minta harga tinggi. 

Tapi, design aku lebih pada Typography, dan vector. Vector, seperti karekter2 yang comel2 tu. Yang kat atas tu. Dan seperti dalam gambar dibawah. 


Antara work2 aku. 

Kalau berminat, korang boleh hubungi aku :


10 ulasan:

azwa_amani berkata...

wahh bgus lah 9 nie...xpe2..kalau amani nak gne perka design..amani cari 9 dulu yerr..tq..

sembil9n berkata...

yeke? thx amani :)
sy letak harge murah2 je sbb sy org baru dlm bnd3 ni...xmcm kt luar ;)

Bella ♥ berkata...

wah! bagus sungguh la pakcik ni. nanti kad akwin aku aku soh ko design ah. hahah poyo je nak design kad kawin an? hahahaha ;DD

.hana. berkata...

bagus2, melangkah ke hadapan hee~ ;DD
tp yg sy punye aritu mintak kne byr gk ke??
hahaha ;DDD

sembil9n berkata...

boleh je bella...kad kahwin, kad cukur jambul, kad apa2 lah. hahaha

hana... yg tukan sy yg nk bg kt awk.... xd la kne bayar...

Arez Razin berkata...

bagus :)

sembil9n berkata...

tolong promote eh hariz :D

sembil9n berkata...

tolong promote eh hariz :D

sembil9n berkata...

boleh je bella...kad kahwin, kad cukur jambul, kad apa2 lah. hahaha

hana... yg tukan sy yg nk bg kt awk.... xd la kne bayar...

sembil9n berkata...

yeke? thx amani :)
sy letak harge murah2 je sbb sy org baru dlm bnd3 ni...xmcm kt luar ;)