Cerpen ku berjaya disusun! Nantikannya!

Akhirnya aku berjaya juga menyusun cerita cerpen aku. Aku tak tahu ni nak di anggap cerpen atau apa, sebab macam panjang juga lah. Aku nak kongsikan cerita ni dengan anda2 semua di sini. Aku harap sangat anda suka cerita yang aku tulis ni. Kalau ada pandangan dan sebarang respon silalah bagitahu aku ye. Aku terima apa je kata2 anda semua, nak kutuk pun aku terima. Kutukan tu satu benda yang positif kadang2. Hehe~

Aku akan tuliskan cerita tu berperingkat2, dan pendek2 lah. Aku tahu kalau aku tulis sekali gus nanti anda penat nak baca. Nak BlogWalking lagi, dah makan masa pula kan? Haha~ Okay, aku bagi tajuk cerpen aku ni adalah Catitan Memori. Adalah sebabnya, anda kena baca dulu. Ye, ini cerita agak jiwang lah. Haha~ Dah aku jiwang nak buat macam mana?

Okay, ni link ke Bahagian 1.


1 ulasan:

rainbowskittle berkata...

oke pegi baca sekarang jugak :)