Sedar lah.


Sedar tak anda semua? Sedar apa? Eh, tak kan anda tak sedar kot? Ye memang lah tak ramai yang tahu dan sertai, tapi takkan anda tak tahu? Cuba anda ingat semula apa yang anda tak sedar lagi ni. Ha~ Dah sedar belum? Dah?

Ish~ aku cakap pasal Contest untuk. . . .siapa? Ha~ dah ingat dah? Contest sulung aku. Aku buat suka2 je, dan tak ramai yang sertai. Ada lah beberapa orang follower aku dan cerita mereka sangat menarik. Hehe~ Aku tak tahu nak pilih siapa. Tarikh tutup nya dah dekat dah, esok tengah hari. Tapi kalau ada yang nak sertai lagi, masih sempat ni. Haha~ aku alu2 kan sangat.


2 ulasan:

♥ Roshazzy Shag ♥ berkata...

Woah. Dah nak tutup ke? Hiks :P

sembil9n berkata...

heee~ ni msti sgje3 kn?