Gerald McBoing Boing!

Haha~ Siapa tahu cerita kartun ini? Ni antara kegemaran aku. Kenapa? Sebab McBoing2 ni boleh keluarkan bunyi macam2 tapi tak boleh bercakap dan dia comel. Lukisan kartunnya pun simple je, tapi penggunaan warna dia menarik perhatian aku sangat2. Cerita2 kartun dia mudah je nak faham, yelah untuk umur macam aku mungkin lah kan. Tapi mustahil lah budak2 tak faham, sebab dia tak gunakan banyak dialog pun. Lebih pada lawak bisu sebenarnya, maklumlah kartun klasik ni.

McBoing2 ni aku tak habis study lagi cerita dia. Nanti aku nak kaji lah. Hehe~ seronok je tengok. Boing! Boing! Haha~! Anda tak suka ke ceriat kartun ni? Cuba lah tengok dalam Astro Ceria!

7 ulasan:

azwa_amani berkata...

selalu sgt tgok katun nie...hehehe...

dwaty berkata...

takder astro... hehehe

cemomoi berkata...

layan katun sini jap

░♥si lampu neon♥░ berkata...

KAKAK AKU REMOVE NICKOLEDEON ;)

Rafidah Bakri berkata...

i tagged u for an award :)

http://congekcakdong.blogspot.com/2010/11/award.html

Un Phat Lee berkata...

ikut keadaan.kadang2 suke.kadang2 tidak.ehe

Rafidah Bakri berkata...

i tagged u for an award :)

http://congekcakdong.blogspot.com/2010/11/award.html