Wah~ Aku Suka Header Aku!

Adakah anda perasan dengan perubahan pada header ku? Lihat lah~ isn't it cute? Nak tergelak bila tengok. Aku sebenarnye nak tulis cam yang sebelum ni je. 



Tapi aku rasa cam bosan dan tak ceria. Betul tak? Alang2 aku bosan, aku pun siap kan lah satu character ala-ala diri aku. Aku memang suka pakai hoodies. Dan aku memang ada satu je hoodies dan warnanya seperti si Hijau tu pakai. Dan pose yang dia buat tu adalah pose kegemaran aku bila tengah baca blog. Maklumlah, internet aku tidak lah laju mana. Sebab tu aku duduk tongkat2 camtu. Tapi yang balut2 tu tak lah pulak aku pakai. Tapi aku suka selubung dengan selimut. Sebab aku tak tahan sejuk sangat, nanti aku jadi lapar. Aiceh~ Comel jugak kan character tu? 


Apa? Yang warna oren tu apa? Oh! Lupa pulak nak bagitahu. Yang oren tu sebenarnya. . .eh kejap. . . Siapa oren ni ye? Aku ni dah la selalu duduk sorang2, layan perasaan sorang2. Bila pulak aku berteman? Musykil ni~
Sebenarnya yang oren tu mewakili bantal aku yang sering aku peluk. Dia lah peneman aku dikala kesunyian, kerinduan, kesedihan, kesakitan dan juga ke-, ke- yang lain. Sedih bila jauh dari bantal ku. Ish3~


  • Kepada anda-anda yang membaca blog ini. Kalau la anda terasa nak saya buatkan headers comel2 atau headers yang anda nak lah. Saya boleh buatkan! Buat masa ni, saya malas amik untung dari pembantuan saya itu. Tapi sampai masa saya nak jual. Saya akan jual. Hik3 Sekarang ni. Free of Charge!! 
*Kalau anda yakin tak yakin je dengan saya ini. Anda boleh tengok beberapa hasil kerja saya di sini. Itu adalah hasil kerja saya sepanjang saya sebagai pelajar. Belum sempurna. Tapi boleh lah buat~ 


6 ulasan:

syiQin vochelle berkata...

wow ! kreatifnye dy . majukan kekreatifan anda . hikhikhik . cam lawak je ayt nie .. hu9 . . btw HEADER at ats tu comel . lagi2 ad maksud2 yg tersirat . mmg susa na dpt idea cm toO . he he he . good job ! ^_^

sembil9n berkata...

@syiqin
hehe...maksud tersirat? agak lah~ tak terfikir lak iyenye tersirat. :P
nak letak gambar sendiri kat HEADER tak dapat...sebab D40 ku rosak T___T
jadi kenalah gunakan kemahiran lain~

ry berkata...

buat aku punya header yg comel :D nak nak :D

sembil9n berkata...

@ry
bereh jer....hee~ tp ko kne jumpe aq

sembil9n berkata...

@ry
bereh jer....hee~ tp ko kne jumpe aq

sembil9n berkata...

@syiqin
hehe...maksud tersirat? agak lah~ tak terfikir lak iyenye tersirat. :P
nak letak gambar sendiri kat HEADER tak dapat...sebab D40 ku rosak T___T
jadi kenalah gunakan kemahiran lain~