Kerana aku Sentiasa di depan komputer.




Dari mula aku masuk ke alam Kampus ni aku sudah menjadi sesorang yang sentiasa mengadap laptop aku. Aku rasa cuma ada beberapa jam je untuk mata aku tak melihat laptop dan selebihnya mengadap laptop. Sampaikan mata aku naik kering. Anda mesti macamtu juga kan? Maksud aku duduk depan laptop atau komputer anda je. Lagi2 yang memang bloggers tegar. Hehe~ Aku tak dikira tegar lagi, sebab aku mengadap laptop sebab aku buat desing. Kejap2 aku zoom in kejap2 zoom out. Aku rasa mata au pun dah kecik besar kecik besar je. Adui~

Aku rasa mata aku dah mula kabur lah, tapi tak lah pula rasa tak nampak masa membaca. Aku pun tak faham sangat. Tapi mata aku kadang2 rasa macam ada sesuatu je. Kawan2 aku kata tu tandanya mata kering. Jadi dia suruh gunakan EyeMo. Aku tak reti pakai benda tu sebenarnya. Haha~ Macam mana ntah nak titiskan pada mata.

Mungkin juga aku kena pergi check mata dan adakah aku akan kena pakai cermin mata? Alamak! Tak mahu lah, nanti rupa aku macam bapa aku. Lagipun aku tak selesa bila ada benda tersangkut pada muka aku nanti. Adoi~ tapi kalau aku pakai cermin mata. Fesyen apa ye yang elok untuk aku? Warna apa? Jenama apa? Hehe~ Anda2 yang arif tentang ini, sila beri tunjuk ajar.

3 ulasan:

Dee Zahari berkata...

mata gua pun mcm tuh jgkk..

mcm da nak rabun jekk..


* nine buang verification word

Ain Zulaikha berkata...

hehehe kalau nak pakai spek, kalau boleh tahan , pakai la yg old skool punya.. tak pun tak dak bingkai pun cun gak..

*yes, buang verification word.

Dee Zahari berkata...

mata gua pun mcm tuh jgkk..

mcm da nak rabun jekk..


* nine buang verification word