Adakah.. .. ..?


Aku baru je lepas makan nasi dengan berlaukkan telur masak sosej. Macam mana tu? Haha~ Telur tu aku goreng kan sekali dengan sosej. Jadi lah telur masak sosej. Hehe~ Sedang aku makan, aku teringat la sikit kisah waktu aku dan dia masih bersama. Ish3~ rindu betul rasanya. Tapi tiba2 datang pula idea yang secara tiba2 melintasi pemikiran aku. Haha~ Bacalah ye dialog ni antara sepasang kekasih ni :

Awek : Kenapa awak suka saya.
Pakwa : ... (tersenyum) awak tahu apa yang akan saya katakan kan. Apa dalam hati awak juga ada dalam hati saya.
Awek : Betul ke? (tersenyum gembira)
Pakwa : Betul... (membalas senyuman)
Awek : (berasa lega dan tersenyum sambil genggam tangan Pakwanya)
Pakwa : (nasib baik dia tak tanya lagi, mampus aku, tak tahu nak jawab apa?)

6 ulasan:

miya berkata...

hahhh... ni khayalan ko ke ko yg punya sejarah ni? kesian btul awek tu. huhu..

entri baru saya:
berhati-hati dengan mi segera 50% halal
ekspresi muka menceritakan segalanya
tandas khas untuk blogger tegar

Enna Banana berkata...

hahahaha :D

Nur berkata...

straight nye pompuan tuh...

cik ciput berkata...

nasib baik..hahaha..kalau salah jawab, perang dunia kedua la jawabnya.. =)

Enna Banana berkata...

hahahaha :D

cik ciput berkata...

nasib baik..hahaha..kalau salah jawab, perang dunia kedua la jawabnya.. =)