Kepada anda ...ye anda...eh bukan yang itu... Ha! Tu...sini2...!



Apa pendapat anda dengan ayat aku di atas. Betul tak? Kalau kita di dunia realiti, ada orang ikut kita akan rasa rimas dan sumpah kita akan tengking sebab orang yang tak kita kenali ikut dan lihat apa2 yang kita lakukan. Kira stalker lah. Tapi di dunia jalur lebar ini. Kita lebih suka bila ada orang follow. Bila tiada follower rasa macam diri tu di pinggirkan dari dunia. Walhal, di luar ramai yang kenal dia. Di dunia maya, memang berbeza. Ada budayanya tersendiri. Nak belajar? Ambil masa. Perlahan2 lah ye.

Sebenarnya ENTRY kali ni nak ucap terima kasih kepada sesiapa yang sudi mengikut saya dan sudi menjamah entry2 saya yang xseberapa itu. Terima kasih kepada yang sudi tinggalkan jejak2 anda di sini. Saya akan balas jejak2 anda selagi termampu. 

**Tak lupa kepada beberapa rakan baru ku, yang meminta tolong kepada ku berkenaan HEADER. Aku akan siapkan mana yang belum siap. Jangan bimbang, ada HEADER untuk anda yang menempah. ;)

5 ulasan:

whitecappuccino berkata...

Ye..stuju sgt2! suka bila org follow kita kt sini..:)

Ezal R berkata...

betol... betol sangat.. kadang2 kita nk berjalan tengok2 barang pun rimas..

sokong sembil9n!!

Kenzo@MrConteng berkata...

yeahhh! gud2!

sembil9n berkata...

wah, ramai rupenye yg sokong. :D
thx... hihi

Kenzo@MrConteng berkata...

yeahhh! gud2!