Keluar ku untuk bertiket.

Yeah! Akhirnya boleh juga aku keluar beli tiket. Alang2 dah nak keluar, aku nak pergi la McD @ KFC. Lama dah tak makan kat situ. Dah balik rumah nanti kempunan. Sebabnya tiada duit bila duduk rumah. Haih~


Dah tengah hari pun masih belum mandi lagi aku ni. Kalau tak keluar ni, sampai ke zohor lah aku tak mandi lagi. Sejuk gila air kat rumah ni, lagi2 musim tengkujuh. Jadi aku pun memasak air tengah2 hari ni untuk buat mandian panas. Lucunya, macam budak2.


Okaylah~ aku nak keluar dengan senior aku yang perasan itu. Pergi makan. Jom.

6 ulasan:

Syazwana berkata...

lame giler x makan kfc and mcd
:(

fasya berkata...

jom :p

sembil9n berkata...

alala..ksiannye die....

Dee Zahari berkata...

owh

fasya berkata...

jom :p

Syazwana berkata...

lame giler x makan kfc and mcd
:(