Wahai Anda.

Hai, kepada anda yang singgah dan bace entry2 aku. Terima kasih ye. Aku sekarang dalam satu projek penulisan juga selain dari projek graphic aku yang aku bagitahu sebelum ni. Aku sedang dalam proses menyiapkan cerpen untuk tatapan anda. Harap sangat anda suka. Haha~ tapi sabar ye, belum siap lagi.


Entry ini, aku nak mengadu kepada beberapa rakan yang aku follow. Aku ni memang kaki membaca setiap entry tulis. Aku suka baca selagi ia masih panas maknanya yang baru2. Haha~ bukan apa. Kadang2 ku memang takda kerja lain untuk ku isi. Hehe~ Kalau aku mampu tinggalkan jejak aku tinggalkan. Kalau tak mampu, maaf lah ye. Tapi aku menyinggah dan jamah entry2 korang tu, jangan bimbang. 


Tapi. . .ha, ni yang tak sedap nak bagitahu. Setengah blog kawan aku ni, ada yang aku tak mampu lepasi. Kerana internet connection aku bukan lah laju sangat. Tak mampu nak buka blog yang berat. Blog2 yang begini aku kategorikan dalam "tidak mesra follower". Haha~ sorry yer dengan bahasa tu. Aku bukan nak cari masalah, cuma nak nasihat kepada kawan2 ku. Sebab aku tahu semua blogger nak orang baca dan singgah blog dia. Tapi jika blog korg xdpt dibuka oleh semua orang, apekah gunanya. Aku belajar rules design so aku kongsi la sikit dengan kawan2 aku. 


Maaf ye jika aku menyinggung perasaan. Aku cuma menasihati. Okay, jika perlukan apa2 bantuan, tinggalkan kata2 anda pada aku.


***Eh, korang! Blog aku ni berat tak?? Hehe~ roger aku ye.

5 ulasan:

azwa amani berkata...

9 nyer blog x berat pun..laju jer loadingnyerr..amani nyer berat x???

Mr. N berkata...

azwa...eh amani eh?
ok2 amani... awk pye yg
http://azwaamani.blogspot.com/
kan?
amani pye okay ;) lancar ....

azwa amani berkata...

suke hatilah nak pnggil azwa ke amani kerr..org yg sama jugak..okeyy..tq for this feedback..

Miera Hassan berkata...

9 punye ok..xberat sgt.miera punye lak??ok x?

Mr. N berkata...

yeke ..miera... :) ..
nmpk la selipar3 di belakang tu? hihihi