Result!

Anda mesti tertanyakan result apa? Haha~ Bukan, bukan result UPSR. Kan dah lepas dah. SPM? Bukan juga, SPM baru je mula hari ni. Aaku ada seorang adik yang sedang SPM tahun ini. Ish~ anda tak tahu ke result apa? Lihat bawah ini, anda masih ingat?



Yeah~ Contest untuk. . . siapa? Haha~ Seramai 7 orang telah menyertainya dan contest ini telah pun ditutup penyertaan dan hari ini keputusannya. Setelah kami (aku dan rakanku) amati, teliti, dan hayati serta beberapa kali tertidur. Kami telah berbulat bicara kata dan akal untuk memilih seorang sahaja pemenang. Huih~ berdebar tak? Tak?! Okay2 tak apa. Dengan ini, saya sebagai tuan blog ini mengumumkan pemenang bagi Contest untuk. . .siapa? ini adalah... . . .
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
+
Shazana Adanan
!!
Yeah~ beliau telah memenangi pakej percutian di rumah beliau sendiri serta makan ditanggung oleh keluarga dan juga beliau sendiri. Haha~ Kenap beliau menang? Ini adalah kerana tahap kreativiti cerita latar belakang untuk karekter tersebut. Walau aku terpaksa membuka kamus untuk memahaminya tapi cerita dia bagus dan unik.

Pada yang lain, moga jangan hampa kerana tak menang. Lepas ni ada lagi contest yang bakal aku anjurkan. Mungkin lepas ini aku nak buat contest mewarna dan melukis pula kot. Lama dah tak mewarnakan? Hehe~ macam waktu kanak2 tapi perkara tu yang menyeronokkan. Betul tak? Tak betul? Okay2~

Tahniah dan terima kasih kepada semua yang menjayakan contest ini!

4 ulasan:

Shazana Adanan berkata...

yahoo!!!
saya menang!!
hahahahhahhaha
:D
suka2!!

Miera Hassan berkata...

tahniah pada pemenang...!!!
wee~~ miera tumpang gembira..hii

Puan Besar Shag Yahaya berkata...

Congrats Shazana Adanan ;)

Shazana Adanan berkata...

yahoo!!!
saya menang!!
hahahahhahhaha
:D
suka2!!