Button Shout dari sembil9n.com

Sahut2

Nampak macam tulisan Jawi kan? Hehe~ Aku download tulisan ni sebab tulisan ni ala2 kaligrafi je. Kadang2 kita nak gunakan design dengan mood Islamic tapi tak mahu tulis jawi. Jadi tulisan2 macam ni membantu sikit mood tu. Tapi bagi aku, agak susah untuk dibaca kan? Kena lihat betul2 baru boleh baca. Aku tulis ayat “Sahut-sahut” untuk button shoutbox anda yang di hide tu.

Maksudnya aku nak beri anda pilihan button2 untuk anda gunakan di shoutbox tu. Setakat ni, aku mampu nak beri ni je untuk pelawat2 blog aku. Belum mampu nak beri lebih dari ni. Huhu~ Selamat mengambilnya.

Sahut2 1Sahut2-2Sahut2-3

P/s : Sorry tak cantik, sebab tengah dalam trial punya segmen. Aku tak pasti boleh ke tak anda nak attach dari blog aku. Kalau ada masalah bagitahu ye? Aku nak test je dulu. Lepas ni aku buat yang lain.

Tiada ulasan: