Salji Turun kali pertama di Lahore, Pakistan.

Berita ni agak mengejutkan satu dunia lah sebab tempat yang tak pernah2 turun salji, tiba2 turun salji. Tu lah tanda2 akhir zaman. Tapi masih ramai yang lagho dengan perkara2 yang bukan2. Kejadian ni berlaku pada 26 Februari 2011 yang lalu pada jam 4 petang. Peristiwa tu menjadi sejarah besar kepada dunia terutama penduduk Lahore di Pakistan.

13

Semua penduduk situ tak pernah menyangka hari sabtu tu menjadi sejarah yang besar sebab tak pernah2 turun salji. Orang banyak kata ini kerana pemanasan global tapi para saintis kata sebaliknya. Mereka kata Zaman Ais akan kembali! Haha~ Bagi aku sebagai orang Islam, ianya adalah tanda2 akhir zaman. Pola perubahan Bumi dah mula kelihatan dan benda2 ni bermakna sesuatu telah berlaku pada Bumi kita ni. Ini juga tanda kita perlunya bersedia dan kembali ke jalan Allah.

snow

Turunnya salji ni dah banyak kali dah jadi kat tempat yang tak sepatutnya turun dan kebanyakkannya turun kat sebelah Asia Barat. Jadi ada kemungkinan sampai juga Malaysia satu hari nanti. Adakah kita nak raikan turunnya salji tu? Beringatlah, tu tanda2 dari Tuhan yang sesuatu yang besar bakal berlaku. Bersediakah anda? (link)

P/s : Muhasabah diri~

Tiada ulasan: