Gambar bertukar katak?

Haha~ Ada tak yang buka2 blog anda je terus terkejut. Rupa blog dah macam haram? Kalau tak ada bagus lah, tapi jika ada silalah ubah balik ye? Gambar2 semua jadi gambar katakkan? Hehe~\

Untitled-1

Bukan katak macam ni. Ni tak rupa katak pun. Tapi rupa katak imageshack. Ada tak? Kalau ada, cepat2 lah ubah suai apa yang patut. Aku bernasib baik sebab hanya beberapa je yang aku gunakan imageshack, yang lain semua direct upload. Mana yang telah bertukar gambar katak tu, aku dah cepat2 upload ke photobucket pula dan tukar image hosting. Haha.

Malas dah nak fikir2 pasal imageshack lagi. Kat photobucket ni, aku siap register lagi. Aku suka sikit kat photobucket ni bukan apa, sebab boleh log in dengan id Facebook je, so tak payah letih2 nak pergi isi form lah apa semua. Jadi, anda dah betulkan ke belum permasalahan dengan imageshack tu?

P/s : Sorry, entry agak merapu. Sekadar nak ingatkan rakan2 blogger tentang masalah imageshack tu. Betulkan sikit je aku rasa. Okay?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hellο There. I diѕcονered уour blog uѕing
msn. Τhis іѕ a very ωell written artіcle.
I'll be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I'll definіtely return.


Alѕo vіѕit my ѕite - exciting Chat Rooms