Bunyi yang agak annoying!

bunyi

Hey~ Dah berapa lama anda hidup hah? Pernah tak dengar bunyi yang terlalu annoying atau sangat2 anda tak suka? Aku tau lain orang lain pendapat. Kadang2 aku rasa benda tu annoying, tapi mungkin anda rasa tak ada apa pun. Jadi aku nak bagitahu bunyi2 yang aku tak suka. Agak2 anda suka ke bunyi macam ni?

nyamuk

Nyamuk terbang di telinga. Adoi! Gila sakit hati kalau dia terbang kat telinga kan? Nak di tepuk tak dapat. Kadang2 pasang ubat nyamuk pun tak lut!

ngilu

Ni satu lahi yang aku tak suka! Bunyi kapur di tulis kat papan hitam. Ngilu gila bunyi dia! Hoho~ Aku rasa ramai juga yang tak suka bunyi ni. Tapi sekarang dah tak ada kot sekolah pakai papan hijau ni. Semua dah whiteboard kan?


Setakat ni tu je yang aku dapat kenal pasti bunyi yang aku tak suka. Dan mungkin juga anda tak suka. Haha~ Kalau ada lagi yang terlintas, aku buat lah ye. Kalau ada yang anda nak tambah, boleh lah tinggalkan kat ruang komen bawah ni. Sila2~

Tiada ulasan: