Cik Anon pelengkap!

ayyoSecara jujurnya, aku sangat2 dengki dengan blogger2 lain yang ada cik anon ni komen pedas. Haha~ Dengki bukan apa, sebab aku rasa bila adanya haters ni baru lah lengkap korum yang kita ni dikenali. Bukan bermaksud terkenal ye, cuma sekadar dikenali. Haha~

Seperti yang anda tahu, cik anon ni biasanya akan menembak dengan komen2 yang gila2 menyakitkan hati. Kadang2 orang yang tak berkenaan baca pun macam nak cari cik anon tu dan belah 4. Tapi sebenarnya tak perlu lah anda nak melenting dengan orang2 macam ni. Lagi2 yang pergi post kat entry pulakan kutuk2 kita. Buat releks je.

Kenapa aku cakap macam tu? Ia bermaksud kita sudah mencapai level dimana anda ada diatas atau telah dikenali. Jadi ianya bagus! Mustahil untuk semua orang suka dengan diri kita ni kan? Jadi, bagi aku untuk tahu kita sudah capai tahap dikenali adalah dengan mempunyai reader tetap, silent reader, supporter, commenter dan mesti ada hater! Haha~ Siapa setuju, angkat tangan macam ni.

Benda ni sama je kat mana2. Perasan tak selebriti, atau ahli politik, atau ketua apa2 bila berada di atas pasti ada yang akan cuba menjatuhkan. Sama lah tu. Susah nak puaskan hati semua, sebab masing2 ada ego masing2 kan? Apa boleh kita buat adalah dengan mengambil positif dari kata2 cacian tu. Mungkin cacian orang tu lah kelemahan atau kekurangan kita. Kalau anda ada alasan sendiri kenapa anda buat tu, so tegaskan dan seboleh2nya bangunkan lagi. Okay?

P/s : Alahai~ Dah jadi macam tips pula. Padahal nak buat entry je. Haha~ Idea ni datang lepas tengok vedio Yuyu Zalikha.

Tiada ulasan: