Kesedaran tentang hadiah.

Assalamualaikum semua yang datang ke blog aku. Kali ni aku cuma nak buat satu entry pendek je. Aku kurang keseronokkan harini. Hehe~ Masih berfikir nak buat apa sebenarnya. Jadi aku semak2 blog aku dan aku mendapati ada seorang telah join segmen Hari Bumi aku tu, dan masih lagi open sampai malam ini. Blogger tu adalah Cik Huda!  Terima kasih kerana menyertai. Aku dah baca entry dia dan bagus untuk dia. Menerangkan apa yang patut dan tidak patut kita sebagai manusia yang tinggal dibumi ni. Pergi lah baca entry dia tu. Blog dia pun bagus tak terlalu peribadi macam sesetengah orang perempuan tu kan? Hehe~

Aku sebenarnya nak tunjuk video ni. Sempena hari jadi aku yang ke 21 ni, aku buat vektor gambar si dia. Haha~ Kenapa dia? Adalah. . .




Okay tak? Ni belum siap lagi sebenarnya. Aku letih tengok screen lama2. Nanti lah aku siapkan. Huhu~

Tiada ulasan: