Cikgu, ibu dan hari-harinya.

Assalamualaikum! Maaf dengan kegawatan entry2 yang muncul dalam blog aku. Biasalah kan, sibuk dengan hal yang ntah apa2. Haha~ Okay, seperti yang terpampang pada tajuk entry. "Cikgu, ibu dan hari-harinya" rasanya anda dah tahu apa yang aku nak sampaikan kan? Yela, sekarang ni kan dah nak dekat dah hari cikgu dan hari ibu. Jadi, ini adalah hari yang patut diraikan sangat2. 


Betul? Betul? Secara jujur aku tak pasti bila tarikh tu sebenarnya. Haha~ Maaflah, aku memang tak ingat tarikh sangat lah. Tapi tak bermakna aku tak tahu wujudnya tarikh2 tu ye. Hehe~ 


Entry ni cuma peringatan kepada anda je yang mungkin baru terperasan perkara ni. Macam aku lah. Hehe~ 


Oleh itu, aku nak tanya: Apa perkara terbaik yang pernah anda lakukan untuk Ibu dan Cikgu anda? (Bagi aku, cikgu aku adalah ibu aku sendiri dan juga diri aku.)


Tinggalkan komen, atau entry response untuk entry ini. Tak perlu credit untuk aku. Sekadar nak jengah ke entry dan blog anda. 

Tiada ulasan: