BlogList sembil9n.com

Assalamualaikum, terima kasih sebab mengunjungi. Hehe~ Aku rasa aku selalu mulakan entry aku dengan macam tu kan? Ke tak? Tak kisah lah tu, okay. Ni adalah entry eh bukan, sebenarnya bloglist aku. Okay, jika blogger buat seperti segmen ke apa ntah tu. Aku tak kot. Sebab aku ni tak nak lah hipokrit sangat. Bagi aku, bloglist sesebuah blog untuk tuan blog tu singgah tiap2 hari. Tak pun sekurang2nya 2-3kali seminggu.

Jadi oleh kerana aku ni memilih untuk membaca blog orang. Aku ambil keputusan untuk memilih sendiri blog mana yang aku nak letakkan dalam list aku. Maaf lah kalau bunyi macam berlagak je. Aku kalau letak list banyak2 pun aku rasa berapa ramai sangatlah yang nak terjah satu2 kan? Lagi2 majoriti orang Malaysia kita ni punya sambungan internet sangat low. Jadi, aku pilih yang tertentu je. Mereka ialah:

Setakat ni tu je dalam list aku. Tapi aku akan update dari semasa ke semasa. Kalau anda berminat nak singgah pun okay je. Sebab blog mereka sangat berkualiti. Anda takkan menyesal singgah pun. 

_____________________________________________________________________

Okay, kepada pengunjung setia blog aku. Mungkin blog anda juga dapat menarik minat aku untuk lawat selalu. Kalau dah aku lawat selalu, sah2 lah aku letak dalam list ni. Dari semasa ke semasa, aku akan review sikit2 mengenai blog dalam blog list aku. Kalau berminat nak ada dalam list aku. Try lah mention aku ye? Nanti aku try tengok, sesuai ke tak. Tapi kalau tak terlist, sorry ye. Jangan kecil hati. Mungkin belum waktunya aku letak.

P/s: Maaf lah kalau aku ni berperangai pelik. Aku memang macam ni. 

Tiada ulasan: