Baby kembar berbual. Video yang sangat comel! :D

Jika anda tak suka dengan bayi anda sangat aneh. Secara purata, hampir kesemua orang yang kata tak suka bayi sebenarnya tak bermaksud tak suka pun. Mereka cuma belum bersedia memilikinya. Tapi aku sangat suka budak kecik, sampai boleh dikatakan aku suka duduk kat mana2 Mall tengok gelagat budak2 kecik and bayi2 orang lain. Dari kajian mengatakan bayi ni atau anak2 kecil boleh menghilangkan tekanan tau. Sebab kecomelan mereka. Wah2~! Tapi jangan pula ni dijadikan alasan untuk anda membuat bayi banyak2 ye? Mampukah? (Lagi2 yang belum kahwin!!)


Cuba tengok video ni? Sangat2 comel kan? Haha~ Aku suka tengok! Agak2 apa ye yang mereka borakkan?? Ada siapa2 boleh tafsirkan? Hehe~

Dari pemerhatian aku. Mereka seperti membincangkan pasal stocking! Cuba tengok...sorang ada stocking sepasang, satu lagi dah tinggal satu. Lepas tu siap tunjuk pula kaki dia. Hehehe~ Ala-la-la.... Comel betul~ 

Tapi agak2 mereka faham ke ye sesama mereka? Pfft~ Apa pula tak faham kan? Mereka cakap bahasa yang sama! Apa punya soalan da~

P/s : Agak2 aku masa kecik2 comel ke ye? Hmm~ Ewww~!

Tiada ulasan: