Acara BTO: Review 100th @ 1st entry!

Okay, ni acara yang aknjurkan sendiri. Hehe~ Ni lah namanya tak ada kerja! Sebenarnya aku saja nak kita sama2 tengok perkembangan blog kita dari yang dulu hingga yang sekarang. Jika macam tu juga, maknanya tak cukup lagi lah. Tu pun kalau nak serius lah dalam dunia blog ni. Huhu~ 

Okay so, apa entry ke seratus aku?? Anda boleh lihat entry aku yang ke seratus bertajuk "Tekan2 Penekanan". Apa kejadahnya aku tulis tu? Haha~ Tu entry mengenai aku tentang pandangan aku terhadap apa aku nampak waktu tu. Masa tu raya haji dan aku di kampung yang tak ada line internet. Gila bosan! Haha~

Lepas tu, dalam entry tu juga aku ceritakan tentang pendatang asing yang bekerja di kawasan kampung aku. Memang ramai. Mereka disini hidup mewah je kan? Kalau di tempat mereka, semua tak mampu. Ish3~

Seterusnya tentang entry tu anda boleh baca sendiri lah ye. Hehe~ Apa2 pun aku nampak ada lah juga peningkatan dalam entry2 aku ni. Tapi kadang2 ada penurunan juga. Ish3~ Okay lah jugakan? 

Kepada yang nak sertai acara ni boleh lihat syarat dengan klik perkataan INI. Dan sesiapa yang tak tahu macam mana nak cari entry yang ke seratus, sila lihat video dibawah ini ye?




Tiada ulasan: