Nak tengok iklan Window DOS-5 dulu tak?

Assalamualaikum! Aku cuma nak tunjuk video iklan window zaman dulu. Kalau kita hidup zaman tu pun kita dah rasa hebat gila dah, tapi sekarang kalau kita tengok balik? Hahaha~ Anda nilai lah sendiri dengan tengok video ni.


2 ulasan:

Cik Miera berkata...

haha... yela kan.. dulu kalau tgk msti ase wow.. tp disebabkan sekarang ni, teknologi makin canggih, ase macam klaka lak iklan mcm ni..haha..

af sembilan berkata...

@Cik Miera sbnrnye yg lagi klaka sbb cre dy smpaikan matlumat tu...cm video klip ape je...