Bagaimana aku gunakan Adobe Illustrator CS5?

Assalamualaikum, sekali lagi aku ucapkan selamat datang. Hehe~ Ada ke yang datang menjengah? Alhamdulillah kalau ada. Aku tak ada topik sangat malam ni sebab seharian ni aku agak kecelaruan fikiran membuatkan aku tak dapat berfikir dengan baik. Haha~ Jadi aktiviti aku harini adalah menciptak karekter dengan Adobe Illustrator CS5.

Aku akan tunjuk nanti jalan kerjanya. Tapi belum siap upload lagi. Kalau suka, nanti tengok ye. Aku akan update dalam entry ni juga. Kalau berminat nak tengok, sila tinggalkan komen dibawah ni dan aku akan ingatkan anda bila aku dah update dengan video. Tapi pastikan ada lah link anda tu ye. Hehe~

Sebelah kiri screen anda ni adalah Garoo, seekor kangaroo yang tak pernah ambil peduli mengenai hal yang berlaku. Walau ada yang memanggil dan menegur, masih dia tak ambil peduli. Sifatnya yang misteri membuatkan rakan2nya pun dah malas ambil peduli pasal dia. Haha~ Siapa rakan2 dia? Nanti aku tunjuk. Tapi dalam entry lain lah. Lalala~

3 ulasan:

Epis berkata...

susah gak nk gune illustrator,huhu...

Dea Bianglala berkata...

woww... macam mana boleh??

Dea Bianglala berkata...

woww... macam mana boleh??