Aku lelaki jatuh hati pada lelaki? Macam mana ni?


Assalamuamalikum, kepada kawan2. Dah tengok tajuk entry yang mengejutkan pengejutan dalam kekejutan tak? (MEREPEK) Haha~ Kalau baca entry aku lepas, baru je aku ingatkan tentang larangan hubungan sejenis ni kan? Ni aku pula yang buat pengakuan?! Aku lelaki jatuh hati pada lelaki? Macam mana ni? Gila ke? Adakah ini gara2 aku terlebih tidur ye? Sebab hari ni aku hanya:

Okay! Aku ingat kejap je aku nak lelap. Alik2 sampai ke petang aku lelap. Gila betul. Agaknya sebab tu kot aku buat tajuk gila ni. Haha~ Tapi memang benar bagai dikata. Aku lelaki jatuh hati pada lelaki? Macam mana ni? 

Haha~ Sebenarnya aku jatuh hati pada Abang Zam ni. Okay, jangan salah faham. Aku suka dengan penulisan dalam blog dia. Haha~ Tak ada maknanya aku nak jatuh hati kat seorang lelaki! (Pangkah! Pangkah!) Kenapa dengan blog beliau? Dia punya blog sangat2 sempoi tambah pedas. Baik punya ayat. Haha~ Dalam banyak2 entry yang dia pernah hantar, satu entry ni buat aku rasa gila berani Abang Zam. Haha~ Entry: Tutorial Mandi Wajib Selepas Melancap. Lucu kan? Tapi serious dia bagi tutorial yang lengkap dalam penulisan dia. Hehe~

Jadi, kepada yang tak kenal dengan Abang Zam dan tak pernah tahu kewujudan blogger seperti beliau, silalah pergi jengah ke blog beliau. Okay?

1 ulasan:

Eena Arrina berkata...

AHAx,,.mmg gila :P