Wallpaper Blogger Tercinta

Ini Desktop aku punya lah.
Assalamualaikum semua pengunjung. Seperti tajuk entry, aku cuma nak bagi link untuk anda terutama ahli Blogger Tercinta untuk mendapatkan wallpaper Blogger Tercinta yang agak eksklusif hanya di blog D'Antara sembil9n Akal!! Suka tak? Suka tak? Haha~ Ye aku tahu setengah dari anda mungkin kata, kenapalah aku asyik dengan Blogger Tercinta? Maaf ye, sebab aku admin 2 disitu dan kami ada perancangan akan datang. Jadi terlebih tumpu sikit. Tak apa, nanti aku buatkan wallpaper khas untuk pengunjung2 semua ye. Tapi cakap lah, spesis wallpaper apa yang anda suka. Hehe~ 

Kepada ahli Blogger Tercinta, klik link dibawah ni untuk mendownload. Bila keluar gambar, klik kanan dan "Save image as..." atau ikut lah guna browser apa ye. Dan pilihlah resolusi laptop anda sendiri. Kalau tak ada, yang hampir2 pun boleh lah.






Tiada ulasan: