Header untuk minggu ini.

segmen

Ingat lagi segmen ni? Ada peserta pertama telah join segmen ni iaitu Cik Biela dari chocococoklate.blogspot.com. Dia minta header simple je dari aku dengan ada gambar dia kat header tu. Tak kisahlahkan macam mana pun yang dia minta. Aku cuba je buat.

Tak ada halangan pun jika nak minta aku buat kartun2 atau apa pun. Aku akan cuba sebab aku dah blurr tak tahu nak design apa. Dengan ada request ni boleh lah aku mengarut2 sikit dekat design anda sambil2 dapatkan idea sikit kan? Hehe~ So, macam mana header hasil kerja aku?

lama

Tu adalah header asal yang ada pada blog Cik Biela dan aku telah mengubahnya menjadi seperti…

chococoklate

Okay tak? Menurut Cik Biela kita tu, dia kata dah cantik. Fuh~ Bernasib baik. Aku risau je. Nasib lah dia kata okay. Haha~ Apa2 pun, terima kasih ye Cik Biela sebab join segmen tu. Semoga bersemangat lagi untuk berblogging. Dan anda pula, jangan tak singgah blog dia ni. Best ni!


Kepada yang nak join, peluang masih dibuka. Sebab minggu ni baru satu je. Lagi satu boleh siap untuk minggu ni. Kalau lambat, kena minggu depannya. Hehe~ Nak join, sila klik ni untuk ke entry lepas.

1 ulasan:

Unknown berkata...

salam..blog sya nehh bru ja buat..tp,sya x pndai la nk mnghias..boleh x tlg??