Susah ke masa akad nikah?

sumber Google

Aku tengah duduk asyik tengok shortfilm2 kat YouTube, tiba2 terjumpa video2 akad nikah. Aku pun saje lah tekan dan layan kejap. Ambil pengalaman orangkan? Haha~ Aku ni ntah bila ntah, ada rezeki adalahkan? Okay, tapi video2 akad nikah yang aku tengok ni bukan yang biasa2. Ni yang agak lucu lah. Haha~ Agak tergelak aku tengok. Mungkin betul la kot masa tu orang lelaki ni yang darah gemuruhnya tinggi akan tersasul2 dan buat perkara pelik2. Haha~ 



Ni kes bahasa telor yang berbeza sikit aku rasa. Jadi yang tok kadi nya pun sempoi2 je, yang nak nikahnya tu macam tiga suku sikit. Haha~ Macamtulah jadinya.



Yang ini kes dah sama dah bahasanya, tapi boleh pula tergelabah kat situ. Nampak lah dia gugup dan tak sabar2 nak dengar saksi kata "sah!". Haha~ Adui...macam manalah gamaknya aku ni nanti ye?




Yang ni baru stylo! Haha~ Tapi saksi tu macam tak puas hati juga lagikan, suruh ulang. Tapi bro ni rileks je, siap bapa perempuan pula yang tersasul. Hehe~ Kalau aku, mahu berpeluh2 ni. Dah lah keliling orang ramai. Ish3~ 

Tiada ulasan: