Tak gegar pun pentas ni?



Sangat lucu lah hari ni. Hari ini, bersamaan 18hb March 2011 adalah hari yang tak boleh diterima dek akal ku. Dah rupa lagu Elyana pula, tapi tu bukan motifnya. Aku nak bagitahu kali ni aku naik pentas untuk buat persembahan untuk Malam Anugerah Kecemerlangan Akademik (MAKA), tapi bukan aku yang ambil anugerah. Aku ni bukan muka dekan pun! Aku dibawah Kelab Kebudayaan UiTM Kampus Kuala Terengganu, atau nama kumpulan seni tari kami Gemalai Bayu membuat persembahan.

Ala~ Untuk selingan2 je. Tapi selingan2 pun VIP,VVIP, dan lain2 P datang. Duduk depan pentas lagi. Tak cukup dengan tu, lecturer berderet duduk depan tu. Cuak je rasa dalam hati ni. Tapi selepas dari persembahan semua, guru tari kami kata 4 bintang untuk semua. Adoi~ Nak sedapkan hati kot tu. Aku rasa teruk je. Adoi! Nak tengok? Bawah ni video malam tu.


Terukkan? Nampak aku? Aku yang tepi sekali masuk second. Ye aku tahu aku tak reti buat tarian joget. Lari counting, dan apa semua. Ala~ Kurang2 aku ada naik pentas? Kau ada? Hahaha~ Bagi aku ni 2 bintang je. Tak sampai 4 bintang pun. 

Eh, bukan satu ni je tarian yang kami (Gemalai Bayu) persembahkan, ada 3. Aku masuk 2, tapi nanti lah aku kot kalau mereka dah uploadkan, aku tunjuklah ye? Aku update lepas dari palang bawah ni. Hehe~

Aku pejam pula!
_____________________________________________________________________________



2 ulasan:

up 2 u!! berkata...

wah,,,,hihihih,,best2,,,i mnat mnari gak dlu,,ok lah u!!!

sembil9n berkata...

ok ke? eww~ xsuke =__= teragak3