Firefox 4 lebih menarik?

Okay, pastinya pengguna internet ada web browser kegemaran anda kan? Dan sering mencari yang terbaik untuk melancarkan perlayaran anda di dunia maya. Sekarang ni macam2 web browser telah wujud. Dan setiap web browser menampilkan kelebihan masing2. 

Setakat ni, apa yang dapat aku lihat, ramai menggunakan Chrome, Morzilla Firefox, Opera, dan ada juga menggunakan Safari sebagai web browser mereka. Tak kurang yang pakai pelbagai web browser. Ikut anda lah kan. Aku tak boleh nak halang pun.

Tapi dalam entry kali ni, aku nak cerita mengenai Mozilla Firefox! Kenapa? Sebab sekarang Morzilla Firefox telah mengeluarkan produk barunya iaitu Mozilla Firefox 4! Apa kelebihannya? Mari kita lihat video dari Morzilla Firefox.




Ada rupa Chrome sikit kan? Tapi ada lainnya. Aku dah guna dan agak puas hati juga lah. Tapi aku still nak guna Chrome. Aku tak tahu lah, mungkin dah terbiasa kot. Tapi dalam banyak2 satu je yang aku suka pada Mozilla Firefox 4 ni. Iaitu:




Hehe~ Sangat comel Panda Merah tu kan. Kalau suka, sila Like!

P/s : Untuk entry lepas iaitu "(Video) Short-clip cerita aksi arahan aku, idea kawan aku", aku dah update video tu. Maaf lah hari tu ada problem dengan copyright. Hehe~

Tiada ulasan: